דגל המדינה יוצב בכל אירוע ציבורי בו משתתף נציג המדינה

איתי גדסי No Comments on דגל המדינה יוצב בכל אירוע ציבורי בו משתתף נציג המדינה

החרדים רגועים: "לא תוטלנה סנקציות בגין אי הנפה וכן שהחוק יהיה טריטוריאלי ולא יחול על פעילותם של נציגי המדינה בחו"ל" • בהצעה הראשונית בקשו המחוקקים לקבוע קנס כספי ועיצומים על הגוף המארגן

שומרון • אילוסטרציה צילום: סרגיי אטל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מליאת הכנסת אישרה היום (רביעי) את הצעת חוק הדגל, הסמל והמנון המדינה (תיקון – הצבת דגל באירוע ציבורי), התשע"ו-2016. ע"פ התיקון החדש, דגל המדינה יוצב בכל אירוע פומבי שבו מיועד להשתתף נציג רשמי של המדינה, כהגדרתו בהצעה.

עוד מוצע כי באירוע כאמור שבו מיועד לשאת נאום נציג רשמי של המדינה, יוצב הדגל על הבמה שעליה יישא את נאומו, במקום בולט לעין ולאורך כל זמן הנאום. השתתף נציג רשמי באירוע שלא הוצב הדגל כאמור, לא ישתתף הוא באירוע ציבורי של אותו גוף שאירגן את האירוע הציבורי, לתקופה של שישה חודשים. כמו כן, העובר על הוראות כאמור, דינו קנס 5,000 שקלים חדשים.

סגן שר הפנים משולם נהרי השיב להצעה: "ועדת השרים לענייני חקיקה החליטה לתמוך בהצעה בקריאה טרומית בתנאי שהמשך הליכי החקיקה ייעשה בהסכמת משרד הפנים ומשרד המשפטים ועל פי המתווה הבא: חובת הנפת הדגל תוחל רק באירוע ציבורי שחל במשרד ראשי של משרדי הממשלה והרשויות והתאגידים שהוקמו בחוק, המנויים בסעיף 2א1 בחוק הדגל. בנוסף, לא תוטלנה סנקציות בגין אי הנפה וכן שהחוק יהיה טריטוריאלי ולא יחול על פעילותם של נציגי המדינה בחו"ל".



0 תגובות